Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Geen hoogbouw aan de Bonshaven (paal 11)

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Gudo V. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Gudo V.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente Zeewolde
Onlangs is het plan gepresenteerd om ``Paal 11`` te vervangen door een luxe woontoren met appartementen. De woontoren zal zeker 15M hoog gebouwd worden. Deze woontoren zal het woongenot van diverse huidige buurtbewoners drastisch verminderen doordat; het uitzicht drastisch veranderd, de eerste huizen aan de rede in een schaduw geworpen zullen worden en daarbij een aantasting van de privacy veroorzaakt doordat de bewoners rechtstreeks uitkijken op het terras van mijn buren en van mij. Daarbij verliest Zeewolde hiermee een uitrustpunt voor wandelaars, fotograven, strandbezoekers en centrumbezoekers welke nu geregeld hier even een pauze nemen om een ijsje te eten. Ook draagt deze ontwikkeling niet bij aan de rust, ruimte en groen- beleving van het dorp Zeewolde. Deze hoogbouw zal zeker niet bijdragen aan het ``dorpse karakter`` wat volgens vele Zeewoldenaren in stand moet blijven.

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.