Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Aan Renaat Landuyt, burgemeester van Brugge.: Stimuleer horeca en winkels om luchtgordijnen en terrasverwamers te bannen

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Anthony M. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Anthony M.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Renaat Landuyt, burgemeester van Brugge.
Brugge heeft mee het burgemeestersconvenant ondertekend, met als einddoel van onze stad een klimaatneutrale stad te maken. Luchtgordijnen (of die warme-luchtblazers bij het binnenwandelen van een winkel) en terrasverwarmers die vaak door Bruggelingen worden aangehaald als onaangenaam en zelfs overbodig, verbruiken zeer veel energie. Zo veel zelfs dat het verbieden er van zelfs in het SEAP (sustainable action plan) dat voor stad Brugge werd opgesteld is opgenomen als belangrijke maatregel om de C02 uitstoot van de lokale handel te verlagen. Wij vragen dan ook aan onze burgemeester en het schepencollege om deze voorgestelde maatregel door te voeren.
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.