Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Australië’s meest idiote idee ooit

Aan minister-president Turnbull en de bestuursleden van het Noord-Australische Fonds voor Infrastructuur:

Wij, mensen van over de hele wereld, doen een beroep op u om de 1 miljard belastinggeld niet te besteden aan een lening voor de Galilee Basin Kolencentrale. Dit is geen openbare infrastructuur -- dit is een ramp voor het Groot Barrièrerif en voor onze planeet.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Australië’s meest idiote idee ooit

Ze zijn van plan een smerige kolencentrale te bouwen, naast het magische Groot Barrièrerif! Het is een absurd plan, maar wij kunnen het tegenhouden.

De Australische overheid wil een lening van $1 miljard uitgeven voor de bouw van een enorme kolencentrale dat het leefgebied van schildpadden en tropische vissen zou kunnen vernietigen. Voor het zover is moet een onafhankelijk panel de lening goedkeuren. Dit panel heeft nog nooit met publieke druk te maken gehad.

Laten wij daar verandering in brengen. Laten wij deze rif-roof wereldwijd onder de aandacht brengen met een miljoen handtekeningen en een enorme campagne in de Australische media -- voeg jouw naam toe:

Vertel het verder