Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

De verborgen vernietiging van het Amazonewoud

Aan president Santos, minister van Binnenlandse Zaken Rivera Flórez, minister van Justitie Martínez, en Stella Leonor Sanchez Gil van het Openbaar Ministerie:

Wij, bezorgde burgers van over de hele wereld, roepen u op om onmiddellijk een einde te maken aan de oorlog tegen het Amazonewoud. Nieuw bewijs laat zien dat criminele groepen het Amazonewoud op schrikbarende schaal plunderen. Wij roepen u op om een strafrechtelijke onderzoek naar deze ontbossing te laten uitvoeren, extra geld beschikbaar te stellen voor het beschermen van het regenwoud, en alle wetten en regels in te voeren die nodig zijn om Colombia's prachtige natuurlijke rijkdom te beschermen.

Vul je e-mailadres in:
Sorry, maar om petities van Avaaz te kunnen ondertekenen is javascript nodig. Stel Javascript daarom in en probeer het nog een keer. (Hier vind je tips over hoe je javascript kunt instellen)
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Als het om milieubescherming gaat is het Amazonewoud in Colombia een soort wilde westen -- zwermen criminele houtkappers en cocaboeren kunnen er gewoon hun gang gaan en vernietigen alles wat op hun pad komt.

De regering houdt vol dat er sprake is van kleinschalige vernietiging, maar Avaaz-leden hebben een onderzoek met satellietbeelden gefinancierd en dat laat zien: het is *erger dan ooit tevoren*.

We moeten een einde maken aan deze verborgen vernietiging van het Amazonewoud!

De verkiezingen staan voor de deur, het moment om dit hoog op de politieke agenda te krijgen en te zorgen voor een mediahype in Colombia. Als we een miljoen handtekeningen ophalen zal Avaaz van presidentskandidaten eisen dat zij toezeggen het Amazonewoud te beschermen en ontbossing tegen te gaan.

Vertel het verder

Klik om de tekst te kopiëren: