Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

Doe mee met de oproep voor een 100% schone wereld

Aan nationale, lokale en internationale leiders:

Wetenschappers waarschuwen ons dat de opwarming van het klimaat buiten onze controle toeneemt en een bedreiging vormt voor onszelf en alles waar we van houden. Wij vragen u met aandrang om de wereldwijde toename van de temperatuur lager te houden dan het onaanvaardbaar gevaarlijke niveau van 1,5 graden Celsius. Daartoe dient u dringend duidelijke plannen te leveren die de CO2-uitstoot geleidelijk doen verdwijnen en onze gemeenschappen en economieën snel laten overschakelen op 100% schone energie.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Doe mee met de oproep voor een 100% schone wereld
De beste klimaatwetenschappers ter wereld waarschuwen dat we maar 12 jaar meer hebben om een klimaatcatastrofe te voorkomen -- 12 jaar!

Wereldleiders komen binnenkort bijeen om te beslissen hoe ze zullen reageren. De EU stelt een dringend plan voor om de CO2-uitstoot te doen verdwijnen -- maar Trump en zijn bondgenoten doen alles wat ze kunnen om het plan te verpletteren.

Dat kunnen we niet laten gebeuren -- dit gaat over zelfmoord plegen versus overleven!! De top vindt plaats over enkele dagen. Samen kunnen we er onze massale, wereldwijde oproep voor 100% schone energie presenteren, om onze toekomst en alles waar we van houden te redden. Teken de oproep en breng iedereen op de hoogte!
Geplaatst:

Vertel het verder