Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

EU: verbied glyfosaat!

Blurb_campaign24112 ActionTitle

Sluit je aan bij de Europeanen die hun handtekening al gezet hebben!

Bedankt!

Na een eerste evaluatie door de Europese Unie heeft glyfosaat voorlopig groen licht gekregen. Maar een officieel burgerinitiatief kan ervoor zorgen dat Monsanto's giftige onkruidverdelger voorgoed verboden wordt.

Glyfosaat is Monsanto’s goudmijn. En als wij niks doen zou deze zomaar nog eens tien jaar open kunnen blijven.

Maar als één miljoen mensen zich aansluiten bij dit officiële burgerinitiatief is de Europese Commissie wettelijk verplicht te reageren. Het invullen van dit formulier is minder eenvoudig dan het ondertekenen van een petitie, dus als we de één miljoen halen maakt dit indruk op wetgevers. Onze partners hebben al een half miljoen handtekeningen verzameld-- en samen kunnen wij binnen een paar dagen doorstoten naar de één miljoen!

Je kan meedoen door het formulier hiernaast in te vullen. Je handtekening telt alleen mee als je alle velden invult. Je gegevens worden direct naar een beveiligde server gestuurd en worden niet geregistreerd door Avaaz of ander organisaties. Na controle worden ze direct gewist.

Vertel het verder

Klik om de tekst te kopiëren: