Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
EU: VERBIED PRODUCTENGELINKT AAN ONTBOSSING
EU: VERBIED
PRODUCTEN
GELINKT AAN ONTBOSSING

Aan de Europese Commissie:

De Europese Unie overweegt een nieuwe wet die producten die in verband staan met ontbossing en de vernieling van ecosystemen verbiedt. Laten we ervoor zorgen dat ze wordt aangenomen om de bossen op onze planeet te redden! Sluit je aan bij de campagne ter ondersteuning van de nieuwe wet:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Aan de Europese Commissie:
"Wij, burgers en consumenten van over de hele wereld, steunen de nieuwe wet die de verkoop van producten die gelinkt zijn aan ontbossing en natuurschade verbiedt."
Meer informatie:

De helft van de bomen is verdwenen.

Elk jaar worden er 15 MILJARD omgehakt -- dat zijn 476 bomen per seconde. Onze regenwouden, jungles en bossen worden in een razendsnel tempo weggemaaid om plaats te maken voor steeds meer vee, palmolie en sojabonen.

Maar vandaag hebben we een unieke kans om daar verandering in te brengen.

De EU overweegt een nieuwe wet die producten verbiedt die in verband staan met ontbossing. Europa is een enorme afzetmarkt en als de wet wordt aangenomen, zullen grote multinationals hun koers moeten wijzigen. Zo kunnen we de internationale toevoerketen transformeren en onze bossen, natuurgebieden en mangroves helpen redden.

Onze planeet heeft deze wet nodig -- laten we dit winnen en de bomen helpen redden! Sluit je aan voor de raadpleging eindigt en breng iedereen op de hoogte.
Geplaatst:

Vertel het verder