Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
EU: verbied producten gelinkt aan ontbossing
EU: verbied
producten gelinkt
aan ontbossing

Teken de openbare raadpleging ⬇

Laten we de officiële openbare raadpleging van de Europese Commissie overspoelen met een vloedgolf van internationale steun, voor een zo sterk mogelijk verbod op alle producten die gelinkt worden aan ontbossing en natuurschade! Sluit je aan voor de raadpleging eindigt:
:
" "
De helft van de bomen is verdwenen.

Elk jaar worden er 15 MILJARD omgehakt -- dat zijn 476 bomen per seconde. Onze regenwouden, jungles en bossen worden in een razendsnel tempo weggemaaid om plaats te maken voor steeds meer vee, palmolie en sojabonen.

Maar vandaag hebben we een unieke kans om daar verandering in te brengen.

De EU overweegt een nieuwe wet die producten verbiedt die in verband staan met ontbossing. Europa is een enorme afzetmarkt en als de wet wordt aangenomen, zullen grote multinationals hun koers moeten wijzigen. Zo kunnen we de internationale toevoerketen transformeren en onze bossen, natuurgebieden en mangroves helpen redden.

Onze planeet heeft deze wet nodig -- laten we ervoor zorgen dat ze wordt aangenomen!

Dit is geen gewone petitie: je zal een officiële openbare raadpleging van de EU ondertekenen. Elke stem telt. Elke handtekening helpt om beleidsmakers zover te krijgen dat ze een zo ambitieus mogelijke bosbeschermingswet aannemen. Laten we onze oproep oorverdovend maken. Sluit je aan en stuur dit door naar iedereen die je kent!
Geplaatst:

Vertel het verder