Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

Ik help mee om onze toekomst te redden

Aan alle wereldleiders:

Ik zal deelnemen aan de wereldwijde actiedag op 21 september en meehelpen om hiervan de grootste ooit te maken, zodat onze eis voor onmiddellijke klimaatmaatregelen niet meer genegeerd kan worden.

Vul je e-mailadres in:
Voeg je nummer toe als je graag van ons hoort via telefoon of sms
Sorry, maar om petities van Avaaz te kunnen ondertekenen is javascript nodig. Stel Javascript daarom in en probeer het nog een keer. (Hier vind je tips over hoe je javascript kunt instellen)
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Hoor je bij een organisatie die mee zou willen werken aan de wereldwijde klimaatmars? Klik hier om mee te doen.

Gebruik de knoppen aan de linkerkant om op de kaart te navigeren

Bekijk de kaart hierboven om te zien op welke plekken mensen zich aansluiten bij de actiedag. Je kan de + en - knoppen in de linkerbovenhoek van de kaart gebruiken om in en uit te zoomen, of gebruik anders je muis om te navigeren.

Sluit je aan bij de wereldwijde actiedag op 21 september voor een schone toekomst door het formulier aan de rechterkant in te vullen. Door simpelweg je naam toe te voegen zet je de eerste stap op weg naar één van de bepalende momenten in onze geschiedenis. Onze grootste hoop voor het oplossen van de uitdaging van klimaatverandering ligt bij ons en ons vermogen om een sterker optreden te eisen van wereldleiders. Om alles te veranderen, hebben we iedereen nodig -- laten we beginnen!