Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Help een einde te maken aan de ondraaglijke wreedheid van vlees

SLUIT JE AAN:

Als betrokken burger, die zich zorgen maakt over dierenwelzijn, klimaatverandering en biodiversiteit, zeg ik toe minder vlees te gaan eten (of helemaal geen vlees!). Ook moedig ik werkgevers, scholen, supermarkten en restaurants aan om zich ook in te zetten om deze cruciale cultuurverandering te promoten. Dit is goed voor dieren, het milieu en mijn gezondheid, en helpt de aarde veilig en te houden voor toekomstige generaties.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Help een einde te maken aan de ondraaglijke wreedheid van vlees

Om onze vleesverslaving te voeden worden elk jaar 56 MILJARD dieren opgesloten in smerige, donkere hokken en geslacht.

Het is ontzettend treurig, en een einde maken aan deze industriële veehouderij zou jaren kunnen duren, maar we kunnen allemaal vandaag nog iets heel eenvoudigs doen dat dit proces zou kunnen versnellen: minder vlees eten.

Avaaz heeft 46 miljoen leden over de hele wereld. Als wij allemaal toezeggen een dag in de week geen vlees te eten -- zelfs als we al vegetariër of veganist zijn -- en dan vrienden, bedrijven en beroemdheden oproepen ook mee te doen, zouden we de grootste wereldwijde uitdaging ooit kunnen organiseren!

Samen laten we de industriële vleesindustrie weten dat haar dagen geteld zijn en maken we een begin aan het einde van deze wreedheid.

Vertel het verder