Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Stop Monsanto's supergif

Aan de gouverneur van Arkansas Asa Hutchinson, de wetgevers van Arkansas, en alle instanties en toezichthouders die verantwoordelijk zijn voor landbouw, gezondheid en milieu :

Wij roepen u op om een permanent verbod op Dicamba te steunen, en maatregelen te nemen om boeren, gewassen en burgers te beschermen. Wij roepen u op om beleid te implementeren dat veilige en gezonde landbouw en voedselproductie mogelijk maakt

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Stop Monsanto's supergif

Monsanto lanceert haar nieuwste supergif. Dicamba doodt alles behalve Monsanto's eigen GMO's, en verspreidt zich via de lucht naar naburige akkers en de natuur.

We hebben nog een paar dagen om dit supergif tegen te houden!

Nadat 1.000 Amerikaanse boeren de noodklok luidden staat de staat Arkansas op het punt om dit gif te verbieden. Dit zou een precedent kunnen scheppen voor wetgeving in andere delen van de wereld.

Monsanto zet besluitvormers onder druk en wil deze controverse zo klein mogelijk houden. Maar als een miljoen van ons deze petitie ondertekenen kunnen we een officiële inspraakprocedure starten en laten zien dat mensen wereldwijd meekijken en NEE zeggen tegen gif in ons eten en op onze akkers. Voeg jouw naam toe!

Vertel het verder