Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Staak de steun aan Myanmars moordenaars

Aan leiders en ministers van Buitenlandse Zaken van Groot-Brittannië, Duitsland, Japan, Italië en alle overheden die militaire steun verlenen aan Myanmar:

Wij zijn geschokt door de wrede onderdrukking van de Rohingya-gemeenschap in Myanmar. Wij roepen u op uw financiële steun aan en training van het Myanmarese leger per direct stop te zetten, tot er een einde is gekomen aan het geweld tegen deze gemeenschap, de daders zijn berecht en de overheid iets doet tegen de religieuze onderdrukking van de Rohingya en hun status als staatlozen.

Al lid van Avaaz?
Vul dan je emailadres in en klik op "Teken".
Is dit je eerste kennismaking? Vul dan de onderstaande gegevens in.
Door in actie te komen ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Totdat er 800.000 mensen dood waren had bijna niemand van Rwanda gehoord. En nu wordt de Rohingya-gemeenschap van Myanmar achtervolgd door bendes moordlustige soldaten.

Het is misselijkmakend: ze onthoofden zelfs kleine kinderen.

En -- geloof het of niet -- het leger dat verantwoordelijk is voor dit bloedbad wordt gesteund door staten als Groot-Brittannië, Duitsland en Italië!

Myanmarese generaals hebben jarenlang geïnvesteerd in deze bondgenootschappen. Laten wij deze staten oproepen hun steun te beëindigen, tot de moordpartijen stoppen. Als we deze petitie samen enorm groot maken lanceert Avaaz een media-campagne, gericht op belangrijke politici die over een paar dagen een belangrijke VN-top bijwonen!

Vertel het verder

Klik om de tekst te kopiëren: