Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Europa: red de bijen

Aan EU-lidstaten, alle wereldleiders en ministers van Landbouw:

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Aan EU-lidstaten, alle wereldleiders en ministers van Landbouw:
"Wij roepen u op het gebruik van neonicotinoïden per direct te verbieden. De dramatische en massale bijensterfte kan onze hele voedselvoorziening in gevaar brengen. Als u nu in actie komt en maatregelen neemt zou u het uitsterven van bijen kunnen voorkomen."
Miljarden bijen gaan dood. Maar over een paar uur zou de EU een voor bijen dodelijke pesticide volledig kunnen verbieden!

Topwetenschappers en boeren roepen de EU op dit gif te verbieden en ook een grote meerderheid van burgers is voor een verbod. Frankrijk, het VK, Duitsland, Nederland en 8 andere landen hebben aangegeven voor te gaan stemmen. Maar we hebben nog 4 andere landen nodig om dit voor elkaar te krijgen. Als Europa dit doorzet zouden we een precedent voor een wereldwijd verbod kunnen scheppen.

Het is nu echt erop of eronder en elke handtekening telt! Teken nu en deel met iedereen.
Geplaatst:

Vertel het verder