Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Indonesië: red de Tapanuli orang-oetans!

Aan de Indonesische overheid en president Joko Widodo:

Ze vechten voor hun leven
Help ze en teken de petitie :
Sorry, maar om petities van Avaaz te kunnen ondertekenen is javascript nodig. Stel Javascript daarom in en probeer het nog een keer. (Hier vind je tips over hoe je javascript kunt instellen)
Door in actie te komen ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Aan de Indonesische overheid en president Joko Widodo:
"Wij, burgers van over de hele wereld, doen een beroep op u: annuleer de Batang Toru stuwdam, red de laatste 800 Tapanuli orang-oetans en voorkom dat deze dieren uitsterven. Het lot van een hele diersoort ligt in uw handen."

---------------
Meer informatie:

Ze vechten voor hun leven!

Terwijl ik dit schrijf zijn bulldozers bezig een stuk Indonesisch regenwoud met de grond gelijk te maken. In dat stukje regenwoud vechten de laatste 800 Tapanuli orang-oetans voor hun leven.

En dat allemaal voor de bouw van een stuwdam die ervoor zou kunnen zorgen dat deze dieren uitsterven.

Maar de president van Indonesië kan de bouw van de dam tegenhouden. Hij wil graag een president van het volk zijn, dus als wij massaal de stem van burgers laten horen -- en zorgen voor een mediahype -- kunnen we hem zover krijgen! Over een paar dagen gaan natuurdeskundigen met hem in gesprek. Zij zullen onze handtekeningen rechtstreeks aan de president overhandigen. Voeg jouw naam toe -- voor de bulldozers hun habitat vernietigen!

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Vertel het verder

Klik om de tekst te kopiëren: