Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het

Japan: stop de walvisjacht - nog een paar uur!

Aan alle overheden in de Internationale Walvisvaart Commissie:

Wij, burgers van over de hele wereld die ontzet zijn over de jacht op duizenden walvissen ondanks een wereldwijd verbod, doen een beroep op u: voer een resolutie in om het misbruik van de zogenaamde “wetenschappelijke walvisjacht” te stoppen en keur het voorstel voor het walvisreservaat in Brazilië goed, zodat de walvispopulatie kan herstellen.

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

Japan: stop de walvisjacht - nog een paar uur!

Ondank een wereldwijd verbod heeft Japan de afgelopen 30 jaar duizenden walvissen geslacht. Wij kunnen hier een einde aan maken.

Op dit moment, op een internationaal congres over walvisvaart, leidt Australië een coalitie die probeert de maas in de wet te dichten die het Japan heeft mogelijk gemaakt walvissen te slachten voor “wetenschappelijke doeleinden”.

Het resultaat zou van een paar stemmen kunnen afhangen, dus als wij dit enorm groot maken en vlak voor de stemming -- over een paar uur -- een miljoen handtekeningen afleveren bij de gedelegeerden, kunnen wij dit afschaffen! Teken nu en deel met iedereen zodat we ons doel op tijd kunnen halen.

Vertel het verder