Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Stop Trumps jacht op olifanten

Teken de petitie aan president Trump, de United States Fish and Wildlife Service, en natuurbeschermingsinstanties wereldwijd:

Vul je e-mailadres in:
Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.

Laatste tekenaars petitie

"Olifanten worden met uitsterven bedreigd. Dit is niet het moment om beschermingsmaatregelen terug te draaien. Jachttrofeeën zijn een drijvende kracht achter het slachten van olifanten, en de vraag naar hun lichaamsdelen. En het zorgt voor een dubbele standaard die het moeilijker maakt stroperij tegen te gaan. Wij doen een beroep op u: doe alles wat in uw macht ligt om de beslissing van de VS, om de import van jachttrofeeën toe te staan, terug te draaien. Voor het te laat is."
Meer informatie

Trump heeft zijn zoon een ziekmakend kado gegeven: een wetswijziging die Amerikaanse jagers toestaat op Afrikaanse olifanten te schieten en hun hoofden als trofeeën mee naar huis te nemen.

Trump Jr. vermoordt en verminkt een olifant -- en zijn vader beloont hem door het mogelijk te maken het dode dier als souvenir mee naar huis te nemen. Terwijl de olifant al met uitsterven wordt bedreigd dankzij ivoorhandel en stroperij!

Laten we ervoor zorgen dat dit plan van tafel gaat door de VS te overspoelen met een golf van verontwaardiging. Als het ons lukt om dit enorm groot te maken zullen Avaaz en vertegenwoordigers van Afrikaanse landen de petitie afleveren op een top over de bescherming van wilde dieren -- deze is al over een paar dagen. Voeg jouw naam toe.

Vertel het verder