By continuing you accept Avaaz's Privacy Policy which explains how your data can be used and how it is secured.
Got it
Behoud wijkagent Izak van der Vliet, Staatsliedenbuurt, Schiedam Nieuwland Noord.

1 have signed. Let's get to
50 Supporters

Complete your signature

By continuing you agree to receive Avaaz emails. Our Privacy Policy will protect your data and explains how it can be used. You can unsubscribe at any time. If you are under 13 years of age in the USA or under 16 in the rest of the world, please get consent from a parent or guardian before proceeding.
This petition has been created by Sonja R. and may not represent the views of the Avaaz community.
Sonja R.
started this petition to
Basis team politie schiedam
PETITIE TIME ❗ En dit is een hele belangrijke, waarom vraag je je af? Het bewonerscollectief Staatsliedenbuurt ”vecht” voor een schone en veilige wijk. Uiteraard doen we dat niet alleen, maar in samenwerking met Woonplus en de Politie. Maanden bouwen we al aan een sterke fundering die als basis vertrouwen heeft. En als je op elkaar kunt vertrouwen creëer je sociale cohesie en van daar uit is elke vorm van hulp een stuk laagdrempeliger geworden 💪. En net nu we zo goed op weg zijn, wordt onze meest gewaardeerde wijkagent Izak van der Vliet overgeplaatst naar een andere wijk. Zelf betreurd hij dit besluit ook. En voor de wijk, voor het Bewonerscollectief en vooral voor de bewoners is dit een kleine ramp..... Want nu moet die band weer helemaal opnieuw opgebouwd worden, met alle gevolgen van dien.
Wij als wijk zijn het niet eens met het besluit om Izak uit de wijk te halen, daar wij als oud vogelaarwijk zoveel moois kunnen worden, en geen enkele agent is zo waardevol voor ons als Izak, persoonlijk betrokken, met kaartjes langs de deuren, interesse, adequaat handelen waar nodig, inspringen op wat moet gebeuren. Hij is nog niet klaar is onze wijk, en wij zijn nog niet klaar met hem
Wij vinden de beslissing van hogere hand niet goed doordacht, en vechten voor behoud van onze Wijkagent.

DUS TEKEN DE PETITIE VOOR HET BEHOUD VAN ONZE WIJKAGENT
Posted (Updated )