By continuing you accept Avaaz's Privacy Policy which explains how your data can be used and how it is secured.
Got it
gemeente bergen op zoom: normale openingstijden zwembad de melanen in halsteren

1 have signed. Let's get to
50 Supporters

Complete your signature

By continuing you agree to receive Avaaz emails. Our Privacy Policy will protect your data and explains how it can be used. You can unsubscribe at any time. If you are under 13 years of age in the USA or under 16 in the rest of the world, please get consent from a parent or guardian before proceeding.
This petition has been created by bezorgde B. and may not represent the views of the Avaaz community.
bezorgde B.
started this petition to
gemeente bergen op zoom
we worden belazerd, de gemeente bergen op zoom wil gewoon van zwembad
de melanen af via deze doodskistconstructie, de verborgen agenda van
gemeente bergen op zoom is duidelijk!!!

Het is belangrijk dat het zwembad de melanen te halsteren weer gewoon 's middags open is.
dit zowel voor het welzijn van de bergse bevolking, alsook om tegen te gaan dat het zwembad ( moedwillig?) ten onder zal gaan aan deze ten dode opgeschreven nieuwe constructie.
Hier wat punten ter verduidelijking:
-Onmogelijke openingstijden: Het zwembad gaat open in de middag bij temperaturen boven de 21 graden: de gemiddelde zomertemp in NL is 18 graden!!!!
daarbij sluit het indien open al om half 6! geen baantjes trekken meer voor werkende mensen dus.
- zwembad de melanen is de enige zomerfaciliteit van bergen op zoom voor de thuisblijvers in de zomer, zeker gezien de crisis, sluiting Philip Morris is er een grote groep gedupeerde mensen
-sporten voor kinderen moet vanuit de gemeente gestimuleerd worden ( zie projecten als fit for kids etc) , schoolzwemmen is ook al afgeschaft: waarom dan het zwembad minimaal openen en de prijzen verhogen?? kinderen draaien op voor dit financieel wanbeleid van de gemeente.
- verdacht vreemde investering van 300.000 euro gemeentegeld: voor verwarming/filters: wanneer het zwembad zal moeten sluiten vanwege te weinig bezoekers nav de nieuwe maatregelen is dit een welkom kado voor de toekomstige investeerders!!!
- ook zwembad gageldonk te boz moest wijken voor dure vastgoedprojecten!!
- op de fb pagina van zwembad de melanen staat niets over het vernieuwde beleid met minimale openingstijden!!! waarom zo geheimzinnig doen??
- verzoek van buurtbewoners om met vrijwilligers te werken is door de gemeente van tafel geveegd.

Posted (Updated )