Entendido
Protegim l'Escola Àngels Garriga amb la pacificació del carrer Gallecs!

1 han firmado. Lleguemos a
50 Firmantes

Completa tu firma

Esta petición ha sido creada por EscolaÀngelsGarriga .. y no necesariamente representa la opinión de la comunidad de Avaaz
EscolaÀngelsGarriga ..
creó esta petición para
Comunitat escolar de l'Escola Àngels Garriga de Barcelona (Barri de la Font d'En Fargues)
Les escoles són llocs plens de vida, amb un gran volum de persones que s'hi acosten cada dia, entre alumnes, docents i famílies. Per això, els seus entorns han de ser llocs segurs i saludables, amb espais d'estada i joc.

Amb aquest objectiu, en el marc del projecte Protegim les escoles de l’Ajuntament de Barcelona, la Comunitat Educativa de l’escola Àngels Garriga de Barcelona estem recollint signatures per presentar al proper Consell del Barri de la Font d'en Fargues del 24 de novembre la proposta de transformar l' entorn del Carrer Gallecs en espai educatiu.

Demanem que es reformuli la pacificació i adequació del Carrer Gallecs com a espai educatiu , amb una ampliació del tancament i una millor senyalització que doni més seguretat als nostres infants i proporcioni espai a l'aire lliure per a poder adequar-nos a la situació actual .

Com ho podem aconseguir?

1. Signa i fes córrer la veu!
  2. Entra al web del Consell de Barri del Decidim Barcelona, la plataforma digital de participació ciutadana, cerca la nostra proposta i fes un "like" i/o deixa els teus comentaris perquè ho vegin al proper consell de barri.
Enllaç al Decidim Barcelona:
Entre totes, ho aconseguirem!

Publicado (Actualizado )