Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Hondenloslooproutes de Oude Warande

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Guusje C. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Guusje C.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente Tilburg
Beste inwoners van de gemeente Tilburg,

Het is algemeen bekend dat de Oude Warande, ookwel bekend als het Sterrenbos, een recreatie bos is waar honden wettelijk gezien niet los mogen lopen. Ondanks dit verbod, is het maatschappelijk aanvaard dat men hier toch zijn of haar hond los laat.

Door een hoog aantal klachten in het voorjaar van 2019 is de gemeente Tilburg genoodzaakt het verbod toch te gaan naleven en los lopende honden hun baasjes te gaan beboeten.

Mijn naam is Guusje Claassens en samen met een hoop andere Tilburgers loop ik op mijn vrije dagen graag met mijn honden in de Oude Warande in Tilburg. In en rondom Tilburg en haar woongebieden is er weinig plek voor honden om écht vrij rond te lopen. De kleine losloopvelden, die gelukkig steeds meer geplaatst worden, zijn niet voldoende voor goede lichaamsbeweging en het gevoel van vrijheid voor een hond.

Samen met u hoop ik het verbod te verbreken of een hondenloslooproute te laten implementeren door gemeente Tilburg.

Graag bedank ik u voor uw interesse in deze petitie en hoop ik van harte op uw steun.

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.