Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
ARCOPAR-gedupeerden stellen zich burgerlijke partij tegen ACW - ARCO - DEXIA

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door VZW A. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
VZW A.
heeft deze petitie aangemaakt voor
de ARCOPAR-gedupeerden versus ACW - Beweging vzw
800.000 coöperanten van Arcopar, -fin, -plus , de gewezen investeringsmaatschappijen van de christelijke werknemersbeweging, zijn belogen, bedrogen en bestolen voor een bedrag van 1,5 miljard euro .

Door de naamsverandering van "ACW" naar "Beweging.net" (vzw) heeft de koepel van de christelijke organisaties getracht alle linken met het ARCO‐debacle te verbreken. Het vertrek van Patrick Develtere naar de EU lijkt een strategische keuze te zijn om het ARCO‐verhaal uit de geschiedenis van de Beweging te schrappen. Rik Branson en Francine Swiggers spelen een grote rol in het ondergaan van DEXIA en het ARCOPAR fortuin.

De VZW AAT Arcopar Actie Team is van mening dat de bovengenoemde personen, instellingen en verenigingen de verantwoordelijkheid moeten nemen en er voor zorgen dat de gedupeerden hun spaargeld wordt terug betaald, zoals het is aangeboden als een EXCLUSIEVE STABIELE FINANCIËLE VEILIGE FLEXIBELE EN RENDABELE SPAARBELEGGING ZONDER RISICO EN MET KAPITAALSGARANTIE EN STAATSWAARBORG NIET ONDERHEVIG AAN SCHOMMELINGEN OP DE BEURS.

Ben je ARCO-gedupeerde registreer je op www.arcoparactieteam.be
Gelieve deze petitie massaal te tekenen en te delen.

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.