Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Deze petitie is gesloten
Laat “Thuis” thuis blijven bij een sterke VRT!

Deze petitie is gesloten
50 Ondertekenaars

Koen Q.
heeft deze petitie aangemaakt voor
ACOD-VRT, ACV-VRT en VSOA-VRT
Een sterke VRT is goed voor ons allemaal. Voor nieuws en duiding ver weg van economische belangen, voor toegankelijke sportverslaggeving en natuurlijk voor ontspanning voor het hele gezin. Het is daarom onbegrijpelijk dat de Vlaamse regering zo zwaar bespaart op onze openbare omroep en steeds meer kiest voor privatisering. Zelfs “Thuis” wordt in de uitverkoop gezet. Dat zal de belastingbetaler geen cent minder kosten, terwijl de ploeg die met hart en ziel aan de dagelijkse soap werkt, in onzekerheid wordt gestort. De VRT kost ons 3 euro en 17 cent per maand en is daarmee nu al een van de goedkoopste openbare omroepen van Europa. Koken kost geld en de overheid betaalt de factuur van de ingrediënten niet. Wij vragen daarom dat de Vlaamse regering de besparingen bij de VRT terugdraait. Zo kan ‘Thuis’ thuis blijven, vermijden we ontslagen bij de rest van de VRT en kan de kijker blijven genieten van zijn dagelijkse soap.
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.