Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Neen tegen het afschermen van de vuurtoren in Oostende

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Kenny M. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Kenny M.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Agentschap MDK, Stad Oostende, Monumentenzorg
Menig Oostendenaar, kustliefhebber, erfgoedfan, ... zal dit ondertussen wel vernomen hebben: een deel van de vuurtoren in Oostende, werd afgeschermd! Dit omdat de stralen binnenschijnen in sommige van de nieuwbouwappartementen op de Oosteroever.
Onze Lange Nelle, icoon aan onze kust sinds 1949, sinds 2004 beschermd als monument en sinds 2009 aangeduid als bouwkundig erfgoed, wordt zo onrecht aangedaan.
Men kan zich hier veel vragen bij stellen, iedereen wist toch dat dit bepaalde verdiepingen zou treffen, waarom op die verdiepingen geen kantoorruimte voorzien in het ontwerp bijvoorbeeld? Hoe kon je dit niet beseffen toen je je appartement daar kocht?
Echter niets kan deze actie rechtvaardigen, ook al zou het 'slechts' om een testopstelling gaan en wordt enkel een deel van de landkant afgeschermd, we moeten een duidelijk signaal geven: van uze torre moen ze bluven!!!!! Leve de torre van Ostende, je kud em zien ol woar je blende... maar nu toch net iets minder helaas.
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.