Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Stop betaald parkeren in Enkhuizen!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Widia B. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer. Opgelet: deze petitie vermeldt informatie die niet geverifieerd kon worden, dus het is mogelijk dat ze onjuiste of misleidende beweringen bevat.
Widia B.
heeft deze petitie aangemaakt voor
B & W en gemeenteraad Enkhuizen
B & W van de gemeente Enkhuizen wil de blauwe parkeerzones weghalen en betaald parkeren invoeren. Met de reden dat de bewoners anders hun parkeerkaart verzetten en er anders verkeerd geparkeerd wordt. Men moet hun auto maar voortaan aan de rand van de stad zetten. Dit maakt het werken in de stad er ook niet leuker op. Plus de extra tijd die men dan kwijt is.

De gemeente Enkhuizen geeft hiermee de nekslag voor de winkeliers en de horeca, die het al zo moeilijk hebben en houden hiermee de opbouw van de binnenstad tegen. Uit eten wordt hiermee al duurder. Het wordt moeilijker om de winkels draaiende te houden. Veel bewoners zitten al op het minimum en krijgen nu extra kosten.

Sommigen gaan de binnenstad in om hun oude ouders te bezoeken, of iets op te halen of weg te brengen, waar nu voor betaald moet worden. Dit en meer nadelen, wat dit plan geeft, maakt het werken in en het bezoeken van onze binnenstad Enkhuizen, zeer onaantrekkelijk.

Wij, bewoners van Enkhuizen, vinden dat dit plan daarom niet mag doorgaan!

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.