Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Creating a world where everyone is treated fairly whatever their face looks like!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Oscare V. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Oscare V.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Face Equality - Samen naar een samenleving die verder kijkt dan het uiterlijk!
( English version below)
Mensen met aangeboren gelaatssafwijkingen of zware littekens door brandwonden worden dagelijks geconfronteerd met hun ‘anders’ zijn. Hun unieke uiterlijk vormt maar al te vaak een drempel naar een normaal leven.

Dit is helaas geen fictie maar harde realiteit.

Voornamelijk kinderen en jongeren met een afwijkend uiterlijk worden het slachtoffer van uitsluiting en ander pestgedrag. Dit snijdt diep. Zeker voor wie er levenslang mee te maken krijgt.

Oscare vzw en VAGA vzw streven naar een samenleving waarin iedereen gelijk behandeld wordt, onafhankelijk of hun uiterlijk aan ‘de norm’ beantwoordt.
Met dit manifest roepen wij op samen te werken naar een inclusieve maatschappij. Naar een maatschappij waarin we de manier waarop we naar mensen met een afwijking kijken, en de manier waarop we met hen omgaan, veranderen.
>> www.faceequalityday.be

Ik wil een samenleving die verder kijkt dan het uiterlijk, waarin iedereen gelijk behandeld wordt. Daarom teken ik het Face Equality Manifest!

---------

People with congenital facial defects or severe scars from burns are confronted daily with being 'different'. Their unique appearance is all too often a barrier to normal life.

Unfortunately, this is not fiction but harsh reality.

Especially children and young people with a different appearance are the victims of exclusion and other bullying behavior. This cuts deep. Especially for those who have to deal with it for life.

Oscare vzw and VAGA vzw strive for a society in which everyone is treated equally, regardless of whether their appearance conforms to "the norm". With this manifesto we call for cooperation towards an inclusive society. Towards a society in which we change the way we view people with disabilities and the way we interact with them.

I want a society that looks beyond appearance, in which everyone is treated equally. That is why I sign the Face Equality Manifesto!

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.