Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Behoud van hertenkampen in Nederland

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Edwin M. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Edwin M.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Commissie voor de Verzoekschriften en de Burgerinitiatieven T.A.V. Dhr. Zohair El Yassini
Door de nieuwe "Positieflijst" van te houden huisdieren dreigen "Hertenkampjes" die al eeuwen in nederland zijn te verdwijnen. De meeste van deze hertenkampen zijn ruim opgezet en de dieren hebben het er uitstekend !
In de hertenkampen die ik zelf ken worden complete biotopen nagebouwd met bomen, rotspartijen en ja zelfs een kunstmatig riviertje. Dat de dieren het slecht zouden hebben is dus simpelweg niet waar !Dat hertjes in hertenkampen gevaarlijk zouden zijn is eveneens compleet uit de duim gezogen. Deze hertenkampjes zijn al eeuwen in Nederland, vaak zelfs in kleine dierentuinen gericht op kinderen en kinderboerderijen en er is nog NOOIT iets voorgevallen. ONZIN dus !
Veel hertenkampen staan ook bij zorginstellingen en revalidatiecentra, voor deze mensen is het vaak het enige vertier wat ze hebben en wat bereikbaar en haalbaar is. Deze zouden dus moeten verdwijnen !
Niet omdat dit gevaarlijk is ( zoals men probeert te beweren) en ook niet om het welzijn van de hertjes in die hertenkampen, die hebben het uitstekend. Nee dit is niets meer dan "politiek scoren"

Met deze petitie willen wij voorkomen dat hertenkampen in nederland voorgoed verdwijnen. Zeker als de enige echte redenen politiek gewin en "regelneukerij" zijn !
Onderteken en kom in verzet !

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.