Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Dat er in Nederland weer geruild kan worden met adopt me dieren op roblox

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Kim B. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Kim B.
heeft deze petitie aangemaakt voor
De tweede kamer
Sinds gister is er blijkbaar een nieuwe wet in Nederland gekomen dat er miet meer geruild kan worden in adopt (spel uit roblox platform) er zijn al miljoenen die het in Nederland spelen en juist het ruilen van dieren en spullen maakt het spel leuk. Al 1,5 jaar geld en tijd geïnvesteerd en nu kunnen we er eigenlijk niks meer mee. Het is niet leuk zonder dat je kan ruilen en we kochten juist items zoals drankjes zodat we konden ruilen voor een leuk dier of een auto etc. Dat zou betekenen dat alle Nederlandse ouders en kinderen miljoenen hebben geïnvesteerd voor een spel waar we niks meer mee kunnen. Het ruilen maakte het leuk en daar heeft mijn dochter zelfs al haar zakgeld aan uitgegeven. Teken alstublieft als u ook vind dat die wet in Nederland er niet moet zijn. En zowel dan zouden alle mensen die zoveel geld hebben uitgegeven aan adopt me een vergoeding moeten krijgen. Teken aub als u ook vind dat ruilen gewoon toegestaan moet worden in adopt me in Nederland!
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.