Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Sofia en Najoua Sabbar dreigen te worden uitgezet. Teken de petitie!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Fatima E. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Fatima E.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Fatima Essahsah
Meest getalenteerde dames die ik ken @juf.soof & @najoua.sabbar dreigen uitgezet te worden uit Nederland. Na twee keer een nee te hebben gehoord van de IND heeft de rechter daarna besloten dat de meiden mogen blijven. Nu gaat IND in hoger beroep en dreigen ze alsnog uitgezet te worden. De rechter zal uiteindelijk beslissen of Sofia en Najoua mogen blijven.

Sofia heeft zoveel gezinnen ondersteund in Amsterdam waaronder die van mij. Een betere oppas kon ik niet hebben. Dat niet alleen. Sofia kwam naar Amsterdam Fashion College om vervolgens Ambassadeur te worden, te schrijven voor Modemuze en om benoemd te worden als Junior Held. Najoua werkt bij een steunpunt en heeft vele mensen aan haar bureautafel kunnen helpen. Nu is het tijd dat Najoua en Sofia geholpen worden!

De strijd gaat door en als community en in zusterschap willen wij ervoor zorgen dat deze mooie zielen een toekomst in Nederland hebben.

#sofiaennajouablijvenhier #modelburgers #parool #burgemeesterfemkehalsema #gemeenteamsterdam #nogmaareenpaarweken
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.