Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Het door laten gaan van het kamp en de musical.

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Reda K. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer. Opgelet: deze petitie vermeldt informatie die niet geverifieerd kon worden, dus het is mogelijk dat ze onjuiste of misleidende beweringen bevat.
Reda K.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Minister-President Mark Rutte
Ik ben Reda 11 jaar en zit in groep 8 van de Emmaschool. We naderen een zo'n beetje het einde van groep 8, voor veel kinderen het leukste jaar van de basisschool. Het jaar wordt dan afgesloten door het kamp en de musical. Veel kinderen uit de groepen 8 kijken daar naar uit. Vorig jaar was er veel onduidelijkheid over het kamp. Op het laatste moment werd er besloten dat het wordt vervangen door een activiteitenweek. Veel kinderen waren teleurgesteld dat het kamp niet door ging . Onduidelijkheid hebben we nu nog steeds. Veel mensen zeggen dat het kamp niet door zal gaan, anderen zeggen dat het wel door zal gaan. Op onze school ging de musical vorig jaar anders dan normaal. Zo was er geen publiek en werd het een film. De musical is voor vrijwel iedereen het leukste moment van het jaar. Nog één keer je klasgenootjes zien, nog lekker acteren en vaarwel zeggen. Wij begrijpen dat het rondom corona moeilijk is om een besluit te nemen, maar veel van de kinderen uit de groepen 8 zijn nog geen 13 jaar dus zijn ze ook minder besmettelijk. Met deze petitie wil ik vooral duidelijk maken dat voor veel kinderen het einde een belangrijk moment is.
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.