Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
On campus lessen UGent

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Louise D. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Louise D.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Rector Van de Walle Universiteit Gent
Geachte rector Van de Walle

U heeft ons gesmeekt om veiliger met elkaar om te gaan, vandaag smeken wij u om ook eens naar ons te luisteren. Wij hebben genoegen genomen met enkele uren on campus , wij zijn blijven blokken en wij hebben ons aan de regels gehouden die gelden binnen de universiteitsgebouwen. Meer zelfs, dat deden we met plezier, omdat we u zo dankbaar waren dat we die kansen kregen. De beslissing die u vandaag genomen heeft kunnen wij echter niet zomaar aanvaarden.

Wij geloven niet dat les volgen in zo goed als lege aula's met mondmaskers aan het probleem is. Sterker nog, dit was de enige veilige manier die ons nog restte om enig sociaal contact te hebben. U heeft geen idee wat voor een verschil dat maakt voor ons en ons mentaal welzijn.

U moedigt ons al jaren aan om te durven denken en kritisch te zijn. In dit geval, weigeren wij een wereld te aanvaarden waarin het de norm wordt om menselijke contacten en mentale gezondheid op de achtergrond te plaatsen. Bij deze smeken wij u om een beetje meer empathie en begrip te tonen voor onze situatie.

Met vriendelijke groeten
Een groot deel van uw studenten

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.