Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Deze petitie is gesloten
Geef vishandel de Zeemeeuw zijn terras terug.

Deze petitie is gesloten
50 Ondertekenaars

member-anonymized
heeft deze petitie aangemaakt voor
Stadsdeel Amsterdam
Vishandel de Zeemeeuw aan de Meeuwenlaan 136a in Amsterdam Noord heeft sinds kort een nieuwe viskiosk. Wij hadden een aantal tafels met zitplaatsen en dat mag niet van het Stadsdeel omdat wij geen horecagelegenheid zijn. Dit vinden wij een oneerlijke situatie, omdat er in Noord meerdere viskramen/kiosken zijn die wel een zitgelegenheid hebben. Veel buurtgenoten komen geregeld bij ons bij elkaar voor een heerlijk visje en een praatje, waaronder ook veel ouderen, die nu noodgedwongen moeten blijven staan, omdat zij op hun gebakken vis moeten wachten en niet meer kunnen zitten als voorheen. Wij hopen dat het Stadsdeel inziet dat wij een sociale functie hebben. Wilt u alstublieft deze petitie ondertekenen zodat  u weer zittend van u visje kunt genieten. Met vriendelijke groet,Fred Berkenvelder en het team van vishandel de Zeemeeuw.

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.