By continuing you accept Avaaz's Privacy Policy which explains how your data can be used and how it is secured.
Got it
Nuup qeqqani mittarfissaq Angisunnguamut nuunneqarli // Flyt Nuuks kommende lufthavn

1 have signed. Let's get to
50 Supporters

Complete your signature

By continuing you agree to receive Avaaz emails. Our Privacy Policy will protect your data and explains how it can be used. You can unsubscribe at any time. If you are under 13 years of age in the USA or under 16 in the rest of the world, please get consent from a parent or guardian before proceeding.
This petition has been created by Martin C. and may not represent the views of the Avaaz community.
Martin C.
started this petition to
Nuummioqativut, kalaaleqativut, Inatsisartut Kommuneqarfillu Sermersooq
Nuup ineriartorluarnissaa, ernutavut ernutassavullu pillugit <3
Nuup qeqqani mittarfissuassaq unitsillugu Angisunnguamut nuunneqarli
God byudvikling af Nuuk, for vores børnebørns skyld <3
Stop lufthavnsudvidelsen i midten af Nuuk og flyt lufthavnen til Angisunnguaq

Nuup qeqqani mittarfissaq unitsikkusukkukku Angisunnguamullu nuunnissaa innersuussutigilugu taava ATSIOQATAAGIT.
SKRIV UNDER HER hvis du ønsker at stoppe byggeriet af lufthavnen i midten af Nuuk, og foreslå at den flyttes til Angisunnguaq.

Ukiuni 50-ini tulliuttuni timmisartut akunnattumik angissusillit missinnaaniassammata tingisinnaallutillu illoqarfik marlunngunngorlugu avillugu Quassussuup sequtserniarneqarnera uattulli ernummatigaajuk .Ukiut sisamat qaartiterisoqarnissaa, pujoralatsitsisoqarnissaa nipiliortoqarnissaalu ernummatigaajuk?(Ilimmarfiup inuusuttut ilinniarfigisaata ungatinnguani Qimatuliviit Qooruanni). Nunaminertanik amigaateqalerneq pissutigalugu inissiat akiisa akillu allat nalinginnaarumit qaffariapiloornissaat ernummatigaa-juk? Nuuk kusanartumik ineriartussasoq pilerigineruiuk?

Tamanna pisinnaaqqullugu ilumut ataatsimooqatigiittariaqarpugut.

Angisunnguami mittarfik internationaliviusoq 3000 meterilik inissaqarpoq.

Er du bekymret over, ligesom mig, at vi er ved at sprænge Quassussuaq (Lille Malene) i stykker, for at placere en kæmpe landingsbane, der er for lille  der skærer byen over i to dele, med det formål at der skal lette og lande flere og flere halvstore jetfly i 50 år frem i tiden? Er du bekymret for 4 år med sprængninger, støv og støj? (Lige foran Ilimmarfik hvor vores ungdom uddanner sig) Er du bekymret for at boligpriser og priserne generelt bliver skruet i vejret fordi vi kommer til at mangle arealer? Kunne du tænke dig at sætte gang i hjulene på en ordentlig fremtidssikret måde? Og kunne du tænke dig en smuk udvikling af Nuuk?

Så må vi virkelig stå sammen for at få det til at ske.

På Angisunnguaq er der plads til en ægte international landingsbane på 3000 meter.

Posted (Updated )