By continuing you accept Avaaz's Privacy Policy which explains how your data can be used and how it is secured.
Got it
Wij Nederlanders willen een referendum over EU exit.: Zeg nee tegen de uitverkoop van Nederland door bankiers en politici

1 have signed. Let's get to
50 Supporters

Complete your signature

By continuing you agree to receive Avaaz emails. Our Privacy Policy will protect your data and explains how it can be used. You can unsubscribe at any time. If you are under 13 years of age in the USA or under 16 in the rest of the world, please get consent from a parent or guardian before proceeding.
This petition has been created by PW B. and may not represent the views of the Avaaz community.
PW B.
started this petition to
Wij Nederlanders willen een referendum over EU exit.
Nederlands niet vergeten te delen!

Met 1 miljoen handtekeningen kunnen we de Nederlandse regering dwingen tot een referendum, via het Europees gerechtshof, ICC, of de rechter.

Reden:
De afgelopen jaren hebben de bezuinigingsmaatregelen opgelegd door de Raad van Europa, en de diverse regeringen in Europa waaronder Nederland, ondanks alle prachtige politieke taal alleen maar geleid tot meer armoede, een hogere werkeloosheid, een slechtere gezondheidszorg, onbetaalbare medicijnen, minder opleidingsmogelijkheden, meer voedselbanken.
De banken en bedrijven zijn niet werkelijk aangepakt en de corruptie van onze samenleving tiert vrolijk verder.
Er is een moderne technocratische klassemaatschappij ontstaan, waar het verschil tussen rijk en arm alleen maar is toegenomen.

Door middel van 1 miljoen handtekeningen willen we een referendum afdwingen waarin we stemmen over:
deeltijdbanen als recht voor iedereen,
gratis studeren voor de minder draagkrachtigen,
dus geen leenstelsel voor de studenten,
gratis gezondsheidszorg voor de minder draagkrachtigen,
Robin Hood belasting voor bedrijven en de rijken.

Onafhankelijke controle op banken met verstrekkende bevoegdheden.
Subsidies op fossiele brandstoffen intrekken en
deze investeren in echt duurzaam, nl. wind, zon, water, hydrothermische of andere schone energievormen .
We willen vrije integere wetenschap,
de gezondheidszorg
als nutsbedrijf terug,
de mogelijkheid van een onvoorwaardelijk basisinkomen voor ieder mens.

Met 1 miljoen handtekeningen kunnen we nog veel meer nationaal en internationaal bereiken!

WANT:

Onze technologische beschaving vraagt om nieuwe vooruitstrevende ideeën die oplossingen bieden voor de verdergaande automatisering, digitalisering en corruptie van onze maatschappij.
Deze petitie is bedoeld om een nieuwe Europese Gemeenschap te creëren van en voor de Europese burgers.
Daarnaast willen we stemmen over het lidmaatschap van Nederland bij de " huidige " EU.
Want, dit is niet de EU die volkeren verbroedert, dit is een EU die tot armoede, werkeloosheid en meer voedselbanken leidt.

Een EU die hebzucht van bedrijven, banken en politici beschermd tegen vervolging, vrijhandelsverdragen zoals de TTIP, TisA, CETA en TPP wil invoeren die de mensenrechten nog verder uit zullen hollen.
Daarom willen we een referendum , die kan leiden tot mogelijke uittreding uit de huidige EU, maar ook in Nederland gebruikt gaat worden voor noodzakelijke verandering .

Netwerk:
De reden dat ik voor 1 miljoen handtekeningen ga staat erbij. Met 40.000 kunnen we het op de agenda in de 2e kamer krijgen, alleen als er verwante onderwerpen op de agenda staan. men kan echter ook weigeren het te bespreken (helaas)
Dat is dus in mijn ogen van weinig waarde, echter, met 1 miljoen handtekeningen kunnen we wereldwijd bij Tv, radio, magazines, pers aandacht voor onze doelen en dromen genereren.
Daarnaast geven we een dapper signaal naar onze zielsverwanten in muziek, kunst, dans, poëzie, schrijven, het leven, en vormen samen een front van creatieve kracht in ons netwerk met hen voor de nabije toekomst ..
Als je begrijpt wat ik bedoel en mee wil doen, zet de link dan op je tijdlijn bij facebook of ander online netwerk..

Dus:

Wij willen eerlijkheid, rechtvaardigheid, sociaal, gelijkwaardige rechten voor iedereen, een vooruitstrevende sociale en duurzame milieuvriendelijke wereld.

Geen belastingontduiking door bedrijven , geen corrupte politici, maar wel gezond voedsel!
Wij willen een samenleving waar mensen vooropstaan, en niet geld en economie.

Dus, teken, en deel dit met iedereen. Samen zijn we sterk.
Voor echte democratie, met visie.

Online tv radio europe.

English: don't forget to share!!!!!

With 1 million signatures, we can force the Dutch government to a referendum, through the European Court, ICC, or regular or High court.
In recent years, the austerity measures of the European Parliament and the various governments in Europe, including the Netherlands, despite all the wonderful political language only led to more poverty, higher unemployment, poorer health, priceless medicine, fewer training opportunities, more food banks.
The fraud by banks and corporations are not really addressed and the corruption of our society thrives cheerfully.
Now a modern technocratic class society emerged, where the difference between rich and poor has only increased.

Through 1 million signatures, we want to force a referendum in which we vote on:
part-time jobs, as a right for all,
free study for the financially weak, so no loan system for the less fortunate,
free healthcare for the poor,
Robin Hood tax on businesses and the wealthy.
Independent monitoring of banks with far-reaching powers.
Withdraw subsidies on fossil fuels and invest in truly sustainable, viz. Wind, solar, hydro, hydrothermal or alternative forms of energy.
We want free sound science, medicine
Free healthcare and utility back,
the possibility of an unconditional basic income for every person ..
With 1 million signatures, we can achieve much more nationally and internationally!

BECAUSE:
Our technological civilization requires new progressive ideas that provide solutions to the increasing automation, digitization, corruption of our society.
We also want to vote on the membership of the Netherlands at the "current" EU.
Because, this is not the EU that twinned peoples, this is an EU which leads to poverty, unemployment and more food banks.

An EU where greed of corporations, banks and politicians is protected from persecution, a EU who wants to introduce a TTIP Tisa TPP which will erode human rights even further.

Network:
The reason I go is for 1 million signatures is as follows. With 40,000 signatures we can get it on the agenda in the Dutch parliament, only if there are related issues on the agenda. They can also refuse to react to it. So that is, in my eyes of little value, however, with 1 million signatures we can reach out worldwide and in Europe, to TV, radio, magazines, press and generate attention for our goals and dreams We also give a brave signal of change to our soulmates in music, arts, dance, poetry, writing, life and form a front of creative power and expand our network significantly with them for the near future..

So:
We want fairness, justice, social, equal rights for everyone, a progressive social and sustainable environmental friendly world.
No tax evasion by companies, no corrupt politicians, but healthy food!
No predator capitalism in politics, let alone secret political back rooms.
We want a society where people come first, not money and the economy.

So, sign, and share this with everyone. Together we are strong.
For true democracy, with vision.

Online TV Radio europe.

Posted (Updated )