Entendido
Alcalde de Santiago de Compostela - Martiño Noriega : NON NO NOSO NOME- medidas no Concello xa!

34 han firmado. Lleguemos a   100
34 Firmantes

Completa tu firma

Continuando, das tu consentimiento a recibir los correos de Avaaz. Nuestra Política de Privacidad protegerá tus datos y te explicará cómo pueden ser usados. Puedes darte de baja en cualquier momento.
Esta petición ha sido creada por CARAVANA ABRIENDO FRONTERAS E. y no necesariamente representa la opinión de la comunidad de Avaaz
CARAVANA ABRIENDO FRONTERAS E.
creó esta petición para
Alcalde de Santiago de Compostela - Martiño Noriega
Coa tristeza e a indignación de ter chegado ao segundo ano do peche de fronteiras e o acordo con Turquía, a Rede Galega de apoio ás persoas refuxiadas considera arranca unhas campañas de recollida de sinaturas e movilizacións de protesta e denuncia , coa esperanza de que a presión social consiga finalmente que os Gobernos de España e Europa deixen de violar os Dereitos Humanos e de incumplir a lexislación internacional, vulnerando
a Carta Internacional de Dereitos Humanos,
a Carta de Dereitos Fundamentais da UE,
o Convenio Europeo de Dereitos humanos
a Convención de Xenebra para os Refuxiados,
así como diferentes Directivas europeas en materia de asilo.

Consideramos que os Concellos poden facer máis presión sobre os Gobernos e tamén tomar medidas concretas para resolver problemas de acollida cos poucos refuxiados que conseguiron chegar, ante o estrepitoso fracaso do Sistema de Integración e Acollida estatal.

Solicitamos ao Concello de Santiago de Compostela que realice accións inmediatas para resolver a terrible situación que seguen a vivir as persoas refuxiadas.

Más información e acceso ao documento introducido por rexistro, con todas as esixencias aquí:
p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} https://youtu.be/alkr5zM2OaM

Video da campaña