Entendido

6,050 han firmado. Lleguemos a 7,500
6,050 Firmantes

Completa tu firma

Avaaz.org protegerá tu privacidad. y te mantendrá informado sobre ésta y otras campañas.
Esta petición ha sido creada por Patricia L. y no necesariamente representa la opinión de la comunidad de Avaaz
Patricia L.
creó esta petición para
Aquest any té lloc a París la 21a Conferència de les Parts (COP21) de la Convenció Marc de les Nacions Unides pel Canvi Climàtic, on s’hauria d’arribar a un acord global i ambiciós per a solucionar la crisis climàtica i sistèmica a la qual ens enfrontem com a societat. Tot i la urgència, les propostes de reducció d’emissions fetes pels diferents països de cara a la cimera de París són del tot insuficients pel que fa a l’abandonament dels combustibles fòssils i a mantenir la temperatura del planeta per sota dels límits considerats segurs per a la humanitat.

Per això, el dia abans que es reuneixin els líders mundials, el diumenge 29 de novembre, s'ha convocat una marxa mundial contra el canvi climàtic, i us convidem a participar-hi des del Moviment per la Justícia Climàtica: www.justiciaclimatica.com

Uneix-te a la Marxa Mundial pel Clima a Barcelona i caminem per l’ús d’energies 100% netes i per protegir el futur dels nostres fills i filles.

A més, suma la teva veu a les dels més de 18.000 barcelonins que ja han signat la nostra petició a l'alcaldessa, Ada Colau: https://secure.avaaz.org/es/campaign/Barcelona_hacia_las_energias_100_limpias_35/

EN QUÈ CONSISTEIX LA MARXA?
- Marxa pacífica, lúdica, festiva i musical.
- Durant la marxa farem un Freeze Mob: ens congelarem durant un minut en solidaritat amb París, on no podran sortir a manifestar-se. Resteu atents, avisarem pels megàfons!
- Arribarem al Parc de la Ciutadella, on en Jaume Gil (director del Festival Internacional de Cinema de Medi Ambient) llegirà el manifest, i hi prendran la paraula personalitats com el científic Salva Pueyo i l’economista Arcadi Oliveres.
- Hi haurà música, batucades i concerts (Patty Lodeiro, Dani Lança) a partir de les 14h., aprox.

QUÈ POTS FER?
- Porta una pancarta amb una cara (o les dues) de color verd amb el teu lema preferit.
- Porta teles (mocadors, samarretes velles… de qualsevol color excepte el negre!) per construir una xarxa gegant, que representa la xarxa que hem creat (projecte “Nuant la Terra”)
- Fent difusió a les xarxes socials! Convida a la teva gent mitjançant#BCN29N!
- Participa dels actes al voltant de la campanya.

[CASTELLANO]
Este año tiene lugar en París la 21ª Conferencia de las Partes (COP21) de la Convención Marco de las Naciones Unidas para el Cambio Climático, donde se deberá llegar a un acuerdo global y ambicioso para solucionar la crisis climática y sistémica a la que nos enfrentamos como sociedad. A pesar de la urgencia, las propuestas de reducción de emisiones hechas por los diferentes países de cara a la cumbre de París son del todo insuficientes con respecto al abandono de los combustibles fósiles y a mantener la temperatura del planeta por debajo de los límites considerados seguros para la humanidad.

Por eso, el día antes de que se reúnan los líderes mundiales, el domingo 29 de noviembre, se ha convocado una marcha mundial contra el cambio climático y te invitamos a participar desde el Movimiento por la Justicia Climática: www.justiciaclimatica.com

Únete a la Marcha Mundial por el Clima en Barcelona y caminemos por el uso de energías 100% limpias y para proteger el futuro de nuestros hijos e hijas.

Además, suma tu voz a las de los más de 18.000 barceloneses que ya han firmado nuestra petición a la alcaldesa, Ada Colau: https://secure.avaaz.org/es/campaign/Barcelona_hacia_las_energias_100_limpias_35/

Publicado (Actualizado )