Entendido
Subvencions zero per la tauromàquia a Algemesí

1 han firmado. Lleguemos a
50 Firmantes

Completa tu firma

Esta petición ha sido creada por Wladi M. y no necesariamente representa la opinión de la comunidad de Avaaz
Wladi M.
creó esta petición para
Marta Trenzano, alcaldessa d'Algemesí, i regidors/es de l'Ajuntament
  • Demanem SUBVENCIONS ZERO PER A LA TAUROMÀQUIA en els pressupostos ordinaris de l’Ajuntament d’Algemesí per a l'any 2016. El Col·lectiu Folgança d’Algemesí demana a l’equip de govern, als grups municipals, a les regidors/es, i en especial a l'actual alcaldessa d'Algemesí Marta Trenzano que no destinen cap quantitat de diners públics per a cap afer relacionat amb el maltractament animal. Considerem que és una festa privada, que en cap cas ens representa, i que comporta un patiment cruel i inútil cap als animals, a més a més d’un perill evident cap a les persones que hi participen, perill que massa vegades comença en tragèdia animal i acaba en tragèdia humana. És per això que convidem als grups municipals a que destinen eixos diners, quantificats en 38.000 euros l’any 2015, en ajuts a les persones, a la dependència, en mesures de protecció social a gent més necessitada, en cultura, a les persones més afectades per la crisis, a les persones refugiades, o en llibres de text per les famílies.
  • Pedimos SUBVENCIONES CERO PARA LA TAUROMAQUIA en los presupuestos ordinarios del Ayuntamiento de Algemesí para el año 2016. El Col·lectiu Folgança de Algemesí pide al equipo de gobierno, a los grupos municipales, a las concejales/as y en especial a la actual alcaldesa de Algemesí, Marta Trenzano, que no destinen ninguna cantidad de dinero público para ningún asunto relacionado con el maltrato animal. Consideramos que es una fiesta privada, que en ningún caso nos representa, y que conlleva un sufrimiento cruel e inútil hacia los animales, además de un peligro evidente hacia las personas que participan, peligro que demasiadas veces comienza en tragedia animal y termina en tragedia humana. Es por ello que invitamos a los grupos municipales a que destinen ese dinero, que ascendió a 38.000€ el año 2015, a ayudas a las personas, a la dependencia, a medidas de protección social para gente más necesitada, a cultura, a las personas más afectadas por la crisis, a las personas refugiadas, o a libros de texto para las familias.
  • Nous demandons des SUBVENTIONS ZÉRO POUR LA TAUROMÀQUIA en les budgets ordinaires de la Mairie d'Algemesí pour l’année 2016. Le Collectif Folgança d'Algemesí demande à l'équipement de gouvernement, aux groupes parlementaires, aux conseillers, et en spécial à l'actuelle mairesse d'Algemesí Marta Trenzano que ne destinent pas quoi que ce soit de l'argent public pour aucun sujet lié avec le maltraitent animal. Nous considérons que c'est une fête privée, et que en aucun cas nous représente, et que comporte une souffrance cruel et inutile vers les animaux, a part d'un danger évident vers les personnes que y participent, un danger que trop souvent finis en tragédie, autant animale comment humaine. C'est pour ce là que nous demandons aux groupes parlementaires, qu'ils destinent cet argent, (qui atteint les 38.000 euros en 2015), à des ameilleurations pour les personnes, à la dépendance, en des mesures de protection sociale à les gens les plus précaires , en culture, aux personnes les plus affectées pour la crise, en aides aux personnes réfugiées, ou en livres pour les écoles pour les familles les plus défavorises).
  • We request ZERO GRANTS FOR BULLFIGHTING in the Algemesi’s ordinary budgets for 2016. The group Folgança d’Algemesí asks to the government team, to the local groups in the council /s, and especially to the current mayor of Algemesí Marta Trenzano not to spend any amount of public money for any matter related to animal abuse. We consider that it is a private party, that in any case it represents us and that carries a cruel and unnecessary suffering to animals. Also, this practice is a clear danger to the people participating. The risk involved, too often begins in animal tragedy and ends up in human tragedy. That is the reason why we invite the local groups to assign that money, quantified in 38,000 euros in 2015, on aid to people, to dependency, to social protection measures, to the needy people, to culture, to the victims of the economic crisis, to the refugees, or to school books for families .
  • "Wir fordern keine KEINE FINANZIELLE UNTERSTÜTZUNG FÜR DIE STIERFECHTERKUNST im 2016 Budget der Algemesí Stadtverwaltung an.
    Der Col.lectiu Folgança, Algemesís Tierschutzverein, fordert von allen politischen Parteien der Stadtverwaltung und besonders von Bürgermeisterin Marta Trenzano, keine Gelder für irgendwelche Art Tiermisshandlung zu investieren. Wir empfinden die Stierfechterkunst als eine private Party, die uns Bürgerinnen und Bürger gar nicht vertritt, genauso wie keine andere Art Tiermisshandlung. Die Stierfechterkunst ist eine unnötige Tierquälerei, die auch extrem gefährlich für die beteiligten Menschen ist. Die Veranstaltung beginnt oft als eine Tiertragödie, aber endet auch oft in Menschentragödie. Aus diesem Grunde laden wir alle in der Algemesí Stadtverwaltung vertretenden Politikerinnen und Politiker ein, diese Gelder anders zu investieren: Für dringende soziale Massnahmen gegen die steigende Armut der Bevölkerung, für die von der Wirtschaftskrise am tiefsten betroffenen Menschen, für Flüchtlinge, für Kultur und für Schulbücher für die ärmsten Familien."

Publicado (Actualizado )