Ho capito
Aiutiamo i maiali chiusi negli allevamenti intensivi! Facciamo rispettare le direttive europee agli allevatori italiani.

1 persone hanno firmato. Arriviamo a
50 Sostenitori

Completa la tua firma

Avaaz.org protegge la tua privacy e ti tiene informato su questa e altre campagne simili.
Questa petizione è stata creata da Lisa R. e potrebbe non rappresentare il punto di vista della comunità di Avaaz.
Lisa R.
ha lanciato questa petizione diretta a:
Ministero delle politiche agricole, alimentari e forestali.
We have to be united and sign to abolish mutilations on piglets in factory farming in Italy: their teeth and genitalis are ripped off, their tail is cut, everything is very painful, everything done without anesthetic. It is so cruel and it would not be necessary if pigs would be kept in mora naturale conditions: tha's we we also ask Italian factory farmers to respect European Directives which prescribes to give offer better living conditions to all animals. Less stressed , they would be less aggressive, so the mutilations would not be necessary at all!!!!!!! we have to do something about this, we cannot accept such horrible treatments to babies!!!!!!!
Pubblicata (Aggiornata )