Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Bevolking van Barendrecht en

Bevolking van Barendrecht en omstreken ervan: Petitie voor een vergunning en de ruimte voor een outdoors muziek evenement

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Ricardo G. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Ricardo G.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Bevolking van Barendrecht en omstreken ervan
Lokale jongeren uit Barendrecht willen het intiatief nemen om een outdoors muziek evenement te organiseren.

Dit doen we omdat we vinden dat er meer moet gebeuren voor de jongeren van 18+ in Barendrecht. Ook omdat we de Barendrechtste economie willen stimuleren en er veel vraag is naar muziek evenementen. Daarom wil ik en een groep vrienden de kans krijgen om een muziek festival te organiseren. Wij zouden graag deze zomer onze eerste editie organiseren. Daarvoor hebben wij een vergunning nodig voor een locatie. Als wij dit willen realiseren hebben we de stem van de lokale bevolking nodig!

Met uw stem zijn we een stapje dichterbij het realiseren van het evenement. Hoe meer mensen hiervoor open staan hoe groter de kans is. Met de petitie ga ik met mijn 'organisatie' naar de gemeente toe om het plan bij hun voor te leggen.

Wij zijn voor de jongeren, dat wordt gestimuleerd door de jongeren.

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.