Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Lufthansa: keep Bernard Gustin as Brussels Airlines CEO

2,702 hebben getekend. Op naar de   3,000
2,702 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Benard Voor G. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Benard Voor G.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Brussels Airlines employees and symphatisers
Next Monday 5 February Brussels Airlines CEO Bernard Gustin is called to Frankfurt, newspapers and websites mention that this will be to end his contract.

Bernard Gustin, whose turnaround of Brussels Airlines has been lauded internationally, and Lufthansa did not have the same views for several weeks. The Belgian boss wanted to maintain his successful “hybrid” model, while the Germans intend to integrate the European network of Brussels Airlines into their low‐cost subsidiary Eurowings while keeping the African flights operated by Brussels Airlines.

By signing this petition you let Lufthansa know that you strongly disagree with their decision.
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.