Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Geen producten uit illegale Israëlische nederzettingen in Belgische supermarkten.

1,141 hebben getekend. Op naar de   2,000
1,141 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door in actie te komen ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Thijs en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Thijs
heeft deze petitie aangemaakt voor
Comeos, Belgische federatie voor handel en diensten
Als bewuste consumenten vragen wij u geen producten uit de bezette Palestijnse gebieden meer aan te bieden in Belgische supermarkten. Deze producten komen uit illegale Israëlische nederzettingen die de mensenrechten van Palestijnen op systematische wijze schenden. De Israëlische nederzettingenpolitiek zorgt ervoor dat het conflict tussen Palestijnen en Israëli blijft voortduren. Jaar na jaar komen er onschuldige slachtoffers bij. Indien jullie geen producten uit de bezette Palestijnse gebieden meer aankopen, wordt de Israëlische regering onder druk gezet om het internationaal recht na te leven en de kolonies te ontmantelen, een stap die noodzakelijk is voor vrede tussen Palestijnen en Israëli. Dit is voor u een kans om aan de juiste zijde van de geschiedenis te gaan staan.
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.