Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

2,081 hebben getekend. Op naar de   3,000
2,081 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door JC de G. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
JC de G.
heeft deze petitie aangemaakt voor
De gemeenteraad van Alphen aan den Rijn
Kinderboerderij Bospark moet open blijven!

Burgemeester en wethouders van Alphen aan den Rijn willen het de kinderboerderij in het Bospark sluiten. Dit is tegen het zere been van de Stichting Alphense Kinderboerderijen (SAK). Wethouder Leo Maat (dierenwelzijn, GroenLinks) wil niet ‘blijven kwakkelen’. Het probleem is volgens hem dat er te weinig geld is voor het overeind houden van drie kinderboerderijen. SAK beheert de boerderijen in het Bospark en bij de Zegerplas in Alphen en de Contactweide in Boskoop. De coalitie van Nieuw Elan, CDA en GroenLinks zullen overtuigd moeten worden dat dit een verkeerd voorstel is.
Oppositiepartijen RijnGouweLokaal ( Ank de Groot en Jan de Groot), de SP ( Harre van der Nat en Iris van der Kolk en de PvdA (Ernst-Jan Straver en Henk Goes) zijn faliekant tegen dit besluit. Wij hopen dat u samen met ons andere raadsleden kan overtuigen om de nadere sluiting te voorkomen!
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.