Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Stop de directie van Haaglanden Medisch Centrum:

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Bart B. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Bart B.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Stop de directie van Haaglanden Medisch Centrum
Naar aanleiding van het artikel in Voorburgs Dagblad, betreffende de afbouw en sluiting van de ziekenhuizen Bronovo en Antonushove roepen inwoners iedereen op om deze petitie te ondertekenen. We willen de petitie op korte termijn aanbieden aan de minister van Zorg, (Bruno Bruins) en de directie van de ziekenhuizen, want in januari gaan er verdere beslissingen vallen. Voorburgs Dagblad houdt ons hiervan op de hoogte.

Door een grote reorganisatie van Haaglanden Medisch Centrum (HMC) is de kans aanwezig dat beide ziekenhuizen Bronovo en Antoniushove dicht gaan of dat de zorg wordt afgebouwd. De beide ziekenhuizen voorzien nog altijd in een grote behoefte. Het streven van de directie van HMC zou zijn om alleen een groot ziekenhuis over te houden, namelijk het Westeinde Ziekenhuis in Den Haag. Juist dit ziekenhuis heeft in de loop der tijd bij veel om diverse redenen een slechte naam opgebouwd. ,,Te massaal, te onpersoonlijk, lange wachttijden, slechte medische zorg, slecht te bereiken en vrijwel altijd problemen met parkeren”, zijn hiervan enkele voorbeelden. Juist daarom is iedereen zo blij met Bronovo en Antoniushove waar de menselijke maat en de slogan ‘handen aan het bed’ nog altijd voorop blijken te staan. (Bart Bakker, Voorburgs Dagblad).

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.