Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Behoud de Korf en Monet in Leusden

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Daphne K. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Daphne K.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente Leusden, 5000 stemmen.
"Recreatiecentrum De Korf in Leusden krijgt definitief geen grootschalige renovatie. Dat heeft de gemeenteraad vanavond besloten. Dat betekent dat De Korf en theater De Tuin, dat in de Korf gehuisvest is, alleen nog "sober en doelmatig" opgeknapt worden. Zo kan de gemeente over acht jaar op dezelfde locatie nieuwbouwwoningen realiseren." (bron: RTV Utrecht)

De Korf, Theater De Tuin en Monet zijn voor heel veel Leusdenaren al jaren de ontmoetingsplek van Leusden. De eigenaar heeft het recent verbouwd en een mooie, nieuwe bowlingbaan aangelegd. Ik, en ik weet zeker veel andere Leusdenaren, zullen De Korf heel erg gaan missen en er zal weer een leuk stukje nostalgie en gezelligheid verloren gaan aan megalomane bouwprojecten die Leusden gaan ontsieren.

Via deze weg wil ik, en de ondertekenaars, laten weten aan de gemeente dat we het hier niet mee eens zijn en dat we De Korf willen behouden.

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.