Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Overwinning
Deze petitie is gesloten
Petitie afgegeven op het gemeentehuis van Ingelmunster

Overwinning
Deze petitie is gesloten
50 Ondertekenaars

Sanne D.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Inwoners Ingelmunster en omstreken
Heel toevallig was er niemand aanwezig om de petitie in ontvangst te nemen! 😂
Wisten we al in de wandelgangen, want “slechtnieuwsshow” mag niet in Ingelmunster enkel “feesten” want onze burgemeester wordt niet zomaar de “feestburgemeester” genoemd.
Veiligheid, communicatie en luisteren naar de mensen staat niet in het verlanglijstje van het schepencollege. Ik hoop dat ik reactie krijg vanuit het schepencollege maar vrees ervoor. Wat zijn 907 handtekeningen voor hen? Blijkbaar betekent dit niks. We zullen zien eenmaal de werken gestart zijn hoeveel klachten er zullen zijn. Dan zullen wel moeten reageren.
Ik wil jullie, alle 907 bedanken voor de vele steun en je zal alles nog kunnen volgen via pers en sociale media. 👊
#ingelmunsterisééngrotebouwwerf

Op maandag 14 oktober gaan de werken van start aan het rondpunt. Waardoor verkeerschaos dreigt, voor de werkenden, schoolgaande kinderen, zelfstandigen (die klanten verlies lijden) maar ook zeker voor de hulpdiensten waar elke seconde kan tellen om een leven te redden of een brand te blussen.
Dat de werken pas gingen aanvatten wanneer de centrumbrug open ging is een loze belofte.
Op vrijdag 27 september ‘19 zou ik met deze petitie naar de burgemeester gaan. Voor uitstel van  de werken aan het rondpunt. Dus gelieve zoveel mogelijk te tekenen en te delen. #ingelmunsterééngrotebouwwerf
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.