Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Gerechtigheid van de belgische voetbalbond

7,464 hebben getekend. Op naar de   10,000
7,464 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Remko H. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Remko H.
heeft deze petitie aangemaakt voor
KBVB
Laat kv mechelen en waasland beveren niet gestraft worden als een paar inviduelen personen aan matchfixing hebben mee gedaan. Laat hun opdraaien maar niet de clubs, supporters, spelers, trainers en overige bestuurders. Dit telt ook voor in de toekomst. Enkele clubs zijn veroordeeld en jaren later vrij gesproken sommige clubs zijn zelfs niets bestraft voor matchfixing. Als je ook vind dat het tijd word voor gerechtigdheid dan is er maar 1 optie deze petitie ondertekenen. Alvast bedankt
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.