Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Vlaardingers: VREUGDEVUUR VLAARDINGEN MOET BLIJVEN!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Stefano V. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Stefano V.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Vlaardingers
VREUGDEVUUR VLAARDINGEN MOET BLIJVEN!

Daar staan we dan.. Vreugdevuur Vlaardingen moet noodgedwongen stoppen van de gemeente Vlaardingen.

De gemeente heeft besloten de vreugdevuren in Vlaardingen af te schaffen! Een traditie die al vele generaties oud is, een ondenkbaar begrip in Vlaardingen, een spektakel voor jong en oud met meer dan 1000 bezoekers.

Is dit wat de gemeente nu wilt? Weer een Vlaardings evenement en traditie om zeep helpen? Zoveel mensen teleurstellen? Hebben wij al die moeite dit jaar voor niks gedaan? Wilt de gemeente het op deze manier verloren laten gaan? Waren er dan geen afspraken te maken? Konden we niet alleen een vuur om 12 uur ontsteken? Zoveel vragen die ons bezig houden...

Wij begrijpen dat er een hoop risico’s zijn verbonden aan het vreugdevuur. Daarom is er een veiligheidsplan ingediend. Hierbij is gedacht aan veiligheidsbrillen, drankhekken, een vuurwerkverbod op het terrein en ga zo maar door.

Wij gaan er alles aan doen om het ‘vuur’ zo veilig mogelijk te laten verlopen en door te laten gaan. Waarom wordt er geen hand uitgestoken om samen een positief initiatief van jongeren te laten slagen? Dit zijn toch de kernwaarden van ‘ONZE’ gemeente? Daarom vraagt de organisatie van het vreugdevuur Vlaardingen jullie steun! De stem van onze Vlaardingers is groter dan die van de gemeente. Klik op onderstaande link en teken de petitie

VREUGDEVUUR VLAARDINGEN MOET BLIJVEN!

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.