Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
GEEF ALLE VERWAARLOOSDE / MISHANDELDE  DIEREN IN NEDERLAND EEN STEM!

GEEF ALLE VERWAARLOOSDE / MISHANDELDE DIEREN IN NEDERLAND EEN STEM!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door D D. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
D D.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Dierenbescherming 144, Politie Nederland , Tweede Kamer
Wij
Dierenliefhebbers

Constateren
dat de huidige straffen die worden opgelegd bij de mishandeling, het ontzien van de juiste zorg en het dumpen van (huis)dieren niet afdoende zijn. De drempel is hierdoor te laag, de kans op herhaling te hoog. En het dier is hier de dupe van.

Je leest het regelmatig in het nieuws. Helaas is het deze week weer raak.. 3 verwaarloosde honden in het plaatsje Oldebroek. Begin deze week zijn van de verwaarloosde 2 reutjes nog afstand gedaan. Helaas weer een bericht, er is nog een hond aanwezig, teefje Luna. Mo van organisatie Big Boy’s mocht van de dierenbescherming alleen onder de voorwaarde dat zei ; Luna mocht laten aansterken en na 2 weken weer terug moest brengen naar de eigenaren. De eigenaresse  van de organisatie heeft de hond naar een safe house gebracht en weigert haar terug te brengen, dit zal namelijk haar dood worden..

Er zijn te vaak te milde straffen. Geen geld boetes. Geen gevangenisstraf, vaak zijn de eigenaren al weer snel in het bezit van andere honden/dieren en word hier geen toezicht opgehouden. Maar niet alleen moet er gekeken worden naar de consequenties voor de eigenaar, ook naar een toekomst plan voor het dier. Er moet nu gefocust gaan worden op het herstel van de hond en de toekomst en dat is absoluut een ding : het recht op een goed leven.. Helaas is de officier van Justitie nu van mening dat de hond in hun opslag moet komen, maar dit kan de stichting niet accepteren. De hond is nu waar ze zijn moet, ze krijgt vanaf dag een de speciale zorg, alle liefde en aandacht die ze nodig heeft. 9/10 keer als er beslag wordt gelegd op en hond en deze in de opslag bij justitie komt, is er geen uitweg meer.. Geen kans meer op herplaatsing.. Wij kunnen dit voorkomen. A.U.B. teken allen massaal deze petitie en laten we er samen voor zorgen dat deze honden nooit terug hoeven in deze vreselijke situatie. Dat ze onder de hoede van de organisatie kunnen blijven, want daar krijgen ze wat ze nodig hebben !!!.

Zolang het dier niet zelf op kan komen voor zijn rechten moeten wij ze een handje helpen.Want elk dier is belangrijk, verdient respect en een liefdevol en dierwaardig leven!

En Verzoeken
De tweede kamer, Dierenbescherming, de politie en meldpunt 144 actie te ondernemen. Zodat dit dier een beter toekomst krijgt en niet terug hoeft naar de schrijnende situatie waar zij net zijn gered. Dat Mo (Organisatie Big Boy’s) deze dieren onder haar hoede mag nemen. Tevens vragen we of er in de toekomst ook hogere straffen, hogere geldboetes, en een verbod op het houden van dieren, voor het leven, alle dieren.

Wij gaan voor de 50.000 + handtekeningen en weten dat we met hulp van jullie dit kunnen bereiken.. AUB WEES EEN STEM VOOR ALLE DIEREN DIE IN ZO'N SITUATIE ZIJN BELAND. WIJ ZIJN GEBOREN MET HET VERMOGEN OM EEN VERSCHIL TE MAKEN, MAAK ER GEBRUIK VAN!!!! WE CAN'T CHANGE THE WORLD BY SAVING AN ANIMAL , BUT WE WILL CHANGE THAT ANIMAL'S WORLD.....

* UPDATE 5-6-2020, 21:04 *
Zojuist is er bekend gemaakt dat de eigenaren afstand gedaan hebben van de teef genaamd Luna. Eerder deze week is ook al
afstand gedaan van de reutjes.
Wat de gevolgen nu gaan zijn voor Mo van organisatie Big Boy's i.v.m. de inbeslagname door justitie van alle drie de honden is nog altijd onbekend.
Omdat de honden in beslag zijn genomen kan het zomaar zijn dat zij dus naar de opslag van jusittie moeten..
DIT MAG NIET GEBEUREN !!
De kans op herplaatsing is zo minimaal als ze niet onder hoede van de organisatie blijven..
Teken allemaal deze petitie zodat er zwaardere straffen komen voor het mishandelen en verwaarlozen van dieren..
Er zijn al zo veel dieren voor geweest..
Wanneer houdt het op?

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.