Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Een moreel beroep op de directie van Oosterlengte:

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Linda E. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Linda E.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Zorggroep Oosterlengte verbreekt de “samenwerking” met Cosis , voorheen Novo, in Verpleeghuis Old Wolde i.v.m. “ Wijzigingen in de organisatie” Vanaf 1 april is er geen dagbesteding meer voor 14 mensen, 12 cliënten en hun 2 begeleiders, die daar al zo’n 10 jaar nuttig werk verrichten, die dienstbaar zijn.

Old Wolde, daar waar zij de mensen van Oosterlengte als hun collega’s zien, daar waar de bewoners deel uitmaken van hun, toch al heel beperkte, sociale netwerk, daar waar ze niet weggestopt worden, daar waar ze zich onderdeel voelen, en ZIJN, van de maatschappij, daar waar ze zich veilig voelen bij elkaar. Niet meer bakken, frituren, koffie schenken, soep koken, nagels lakken, de vogels verzorgen, de tuin netjes houden en gezelschap zijn voor de bewoners.
Waar de Participatiewet al jammerlijk faalt, wordt deze groep mensen, die veelal niet eens onder deze wet vallen, wel heel schofterig behandeld. Waar ze straks naar toe kunnen? We weten het niet. Cosis zoekt naarstig naar een oplossing en hoopt de groep bij elkaar te kunnen houden.

Voor ons allen zou het werk zijn, inkomen. Voor hun is dit zoveel meer dan de waarde ervan ooit in geld uit te drukken is.

Laten we deze groep klakkeloos wegcijferen of kunnen we de directie van Oosterlengte
middels deze petitie dringend vragen om een hercalculatie?
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.