Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Behouden van TOS

913 hebben getekend. Op naar de   1,000
913 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Sarah Lisa R. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Sarah Lisa R.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente Leiden
TOS (Thuis Op Straat) heeft de aanbesteding voor jongerenwerk in Leiden verloren. TOS betekent veel voor mij en veel kinderen uit mijn buurt (wijk: Stevenshof). Bij TOS maakt het niet uit waar je vandaan komt, wie je bent, wat voor school je doet, iedereen hoort erbij en kan zich veilig ontwikkelen. Het hoofd van TOS (genaamd: Driss) in de Stevenshof is een man die iedereen aan het lachen maakt. Iedereen kent hem en hij kent iedereen. Als je samen met hem door de Stevenshof fietst, kent hij iedereen die hij tegenkomt en iedereen wordt door hem begroet. Samen met de stagiaires en zakgeldjongeren zorgt Driss voor een sfeer waarin iedereen zich veilig voelt. Als kinderen zich op school niet geaccepteerd voelen, kunnen ze altijd na school bij TOS terecht. Bij TOS horen ze er gegarandeerd bij. Kinderen kunnen hun hart luchten, een praatje maken of gewoon een balletje trappen. Ik heb verhalen gehoord van volwassenen die vroeger gepest zijn. Voor hen was TOS iets waar ze vroeger alleen maar van konden dromen. Zij weten zeker dat het hun vroeger geholpen had. Er zijn dus kinderen die naar TOS komen om een balletje te trappen, maar er zijn ook kinderen die TOS echt nodig hebben om hun hart te luchten of om zich weer even fijn te voelen. 'Dan heb je weer zo'n rotdag op school, en dan kan ik daarna lekker naar TOS om alles even te vergeten', is een uitspraak die we regelmatig horen. Wij kunnen niet zonder TOS en willen dat TOS blijft bestaan!
Geplaatst: 12 februari 2020 (Laatst bijgewerkt: 8 maart 2020)
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.