Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Geen enkele wijze van nadelige gevolgen t.a.v. het wanbeleid binnen B&W van gem. Hoogeveen

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Erwin S. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Erwin S.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Inwoners van Hoogeveen
Beste inwoners van gemeente Hoogeveen,

Jurn (Pesse) en ikzelf, Erwin (Hoogeveen) gaan op 10 juni 2020 om 9.00uur in gesprek met de burgermeester en wethouders van onze gemeente. Dit vanwege het financiële wanbeleid binnen ons raad van bestuur.

Om een zo sterk mogelijk verhaal te krijgen vragen wij u dan ook bij deze om de petitie te tekenen. Waarom?

Om zoveel mogelijk nadelige gevolgen t.a.v. het (financiële) wanbeleid binnen de B&W van de gemeente Hoogeveen te voorkomen. Zo staan wij voor u om een gemeentelijke belasting verhoging te voorkomen, dat de zorgcontracten blijven zoals het nu is maar bovenal dat wij op geen enkele wijze benadeeld worden door hen die ons als inwoners van de gemeente Hoogeveen te kort doen komen, daar zij ons in een faillissement hebben gedrukt, en zij zelf eindverantwoordelijke zijn. Mocht het alsnog geen positieve uitkomst bieden, willen wij de gemeente aansprakelijk stellen voor de tuchtraad.

Sta met zijn allen, want wij zijn één, wij zijn mens en verdienen het NIET om op te moeten draven voor hun keuzes. Jurn en ik buigen niet langer voor dit wanbeleid, en hopen dat u samen met ons de gemeente Hoogeveen aan wilt spreken op hun wanbeleid, door de petitie te tekenen!
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.